die idol die!

igår tog man ju svininfluensa sprutan., så kunde verkligen inte sova på vänster sida inatt, och det värsta är ju att jag alltid sover på den sidag o allt  :(
men ja,  så idag är man helt röd i en stor rund ring och där käringen satte in sprutan ser det mer ut som att någon skärt mig med ett rakblad eller något!  usch usch usch!
plus att gått och mått dåligt från och till hela dagen så åkte faktiskt hem från skolan o all skit.   :7

men ja, nu sitter man och kollar på idol,  säger bara "vad fan tänker folk med som skickade hem Mariette förra veckan?"  alla muttrar kan ju inte sitta helt rätt i era skallar om jag säger så!  :o
den som skulle åkt ut, för länge sen tillochmed, är Tove,  om inte hon åker ut idag vill jag inte ens tänka på vad som kommer hända i finalen!   Eric ska vinna, Calle ska bli tvåa, Tove skulle aldrig ens fått vara med så äre!  :)

peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0