ingen kan älska som vi <3

idag tvingade mamma upp mig jätte tidigt!   då klagade jag, nu klagar ja verkligen inte. fick en ny mobil  :D
min förra,  thja den hade ju sett sina vackrare dagar  x)
och så blev det lunch hemma hos mormor också   :)<3

imorn blir det rea i linköping med mamma och madde,  trevligt trevligt  :)
sen kommer norton och sover hemma hos mig  :)   fy vad jag saknar han!  :o   
men imorn!   :)  iiiih!
därimot kommer jag skämmas för eftersom jag är förkyld blir jag andfådd bara av att gå upp till migg rum,  usch vad han kommer tycka jag är typ dum i huvvet  xD   men det gör inget  :)<3

så,  nu ska jag lägga mig och kolla vidare på True Blood  :)
love  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0