ingen kan älska som vi <3

alltså allvarligt, att livet kan vara så orättvist.   det trodde jag verkligen aldrig under mina sjutton år på jorden.
hur kan man bara ta ifrån någon något som man verkligen älskar?  
sara,  jag vill att du ska veta att jag gråter fortfarande av att bara tänka på hur dåligt du måste må.
inte lätt att förlora en sån vän,  jag kommer aldrig glömma den dag vi tog bort ida.  jag och madeleine gick inte ens till skolan eller något dagen efter.
och ja,   du är saknad och så.
och du ska veta att jag finns här för dig  <3


ikväll har man suttit hemma,  ovanligt skönt kan jag faktiskt säga.
har suttit och kollat på film,  ingen kan älska som vi, älskar den filmen.   borde verkligen tacka emma som fick in den i mitt liv  :)<3
imorgon kanske man ska träffa tosa också  :)   hoppas det iallafall,  känna som det var evigheter sen sist!  <3

men ja,  dax att hoppa i säng?
peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0