nu är det försent.

förlåt alla att jag blivit så grymt sämst på att uppdatera min blogg har haft massa annat roligt (och tråkigt) för mig.
typ som gå på stan med min tvilling och en av tvillingarna som jag hittade i somras  :D    och så har man ju haft omprov och skola och en massa ..
men för övrigt gick nog mitt omprov ganska okeej,  skrev för fan sex sidor!  :o

men ja,  jag tror jag måste ha en ny mobil,  har tappat den så många gånger i golvet att hörluren i telefonen är helt fucked-up så låter som alla folk står i en grotta och pratar med mig eller något.

hur fan kan man sakna någon som man aldrig träffat?

idag var en skön dag (skolmässigt), hade bara svenska där vi kollade på film och sen var det julbord som vi råkade sitta vid ett bra tag så att alla missade naturkunskapen.,  men så kan det ju gå   :)
får se vad man gör av sitt nyår iallafall,  följa med till linköping känner jag mig inte allt för kry på  :)   men vi får se.  ♥

känns förövrigt som jag ibland borde flytta hemifrån,  och långt härifrån till typ malmö,  eller är det långt härifrån? 
vad vet jag?
vi knycker till med skåne isället för det vet jag ligger långt härifårn.

peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0