the party dosent start till i walk in.

var ska man börja?   igår gick i princip hela dagen åt till att julpynta hela huset.  alvarligt satte jag inte foten utanför dörren (aa)   13- för fan!   hatar vinter  :(
idag gjorde man stan osäker med emil, erik och madde.  snacka om att folk kolla konstigt på en när alla var tvillingar  .. men så kan det vara.
känns konstig att vara i ett förhållande utan att tveka.  har alltid haft typ tvekande känslor men inte denna gång.,  konstig men skönt!  :)
på tal om förhållande ska jag till babe imorn och sova där  :)<3
saknar han redan och ändå åkte han i lördags bara.  gud vad jag blivit klängig!  x)<3

julafton om tre dagar.
kan inte förstå det!  :)

har förresten färgat håret rött!  snygt nertill, men där uppe vet jag inte vad som gick fel!  xD
peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0