there's someting i want you to know..

ännu en gång har det tagit flera dagar för mig att uppdattera min blogg,  är det ens någon mening för mig att ha en?  -.-''
men men,  ni ska bara veta vilken hemsk dag tisdags var  :(    började med att madeleine väckte mig kvart över sex och fråga om jag inte skulle med den tidiga bussen, fick springa ner och duscha, sen upp till mitt rum igen ., så tänkte jag liksom blåsa håret, efter en minut kom det gnistor ur hårblåsen!   fatta vilken panik jag fick!   slängde skiten i golvet och bara skrek ut: "HELVETE!!"
så skulle jag ta på mig byxorna efter det,  dom hamnade åt fel håll.
skulle ner och borsta tänderna, fanns nästan ingenting kvar i tuben så fick stå i flera minuter o försöka pressa ut något!
sen springa till bussen och in till stan o skolan och göra nationella.  som förövrigt förhoppningsvis gick bra!  :)

och min dag idag började med att man var försenad till iv-valet, fick reda på att man fick ig på samhällsprovet (tillsammans med hela klassen utom tre andra), fick reda på att man fick ig på svenska provet (omprov redan nästa vecka, 15.00-17.00,  vilken jävla tid!)
och just det,  tog svininflendesprutan idag också,  har aldrig varit så nervös i hela mitt liv, men jag tjöt ju iallafall inte, kom bara lite tårar ..  men thats life,.  kan medje att det inte var så farligt som jag trodde och förväntade mig, men skulle aldrig göra om det för alla pengar i världen!
men sen slutade man iallafall,  vilket var skönt det så man slapp lyssna på massa skit hela tiden!  :(

och jag vet äntligen vad jag ska köpa för julklapp till mina föräldrar.   jippie!   :)
peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0