wake up everyday with a vig smile on mt face.

Lördagvärsta morgonen som kan finnas!  :o    mamma ville inte åka in till stan själv så självklart erbjuder jag mig (som är såååå snäll :p) att följa med henne,  och så skulle vi ju till systemet också .. när vi kommer in till stan och allt och vi ska in till systemet vill inte mamma att jag ska följa med in för det skulle ju ändå inte ta så lång tid.  så jaha, jag sitter kvar i bilen., efter lite mer än 30 minuter kommer hon ut igen,  då sitter jag och är skit sur och börjat frysa i bilen,  men ja så skulle vi åka vidare till maxi,  men då startar ju självklartinte bilen.  döda mig tänker jag!  xD 
ringer pappa så han skulle komma in med slutade med att vår granne Rickard kommer in istället, men självklart får han inte igår saab fan,.  xD    så efter en timme typ får pappa komma in,  då hade min näsa redan blivit lite röd..  men ja,  slutade med att vi kom därifårn efter två timmar.  min näsa var lika röd som den där renen med den räda mulen..   :o   fatta vad jag frös! 
vaknade på söndagen och hade as ont i halsen!  -.-''

Söndag:  hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0