besvikelse

har ni någonsin sett fram imot någonting så grymt himla mycket och verkligen väntat på det hela veckan?
det är den käslan jag har haft sen i lördags förra veckan ., det var nämligen new moon
jag, min syster madeleine och hennes vän nicole skulle gå och se den på 18.15 föreställningen.  vilket jag såg fram emot något otroligt mycket eftersom som det flesta vet så är jag ett ganska stort twilight fan.
men nu ringde nicole och sa att hon gjort något med någon fotled (har jag för mig) så hon kan inte.
självklart ..
och nu tänker ni - varför går ni inte bara ändå?
jo det ska ni få veta,  jo för att madeleine inte har några pengar, hon har bara 50 spänn,  och det var just det som bion skulle kosta om nicole följde med för att hon har ett rabatt kort där alla får halva priset.
och nu så finns ju inte den möjligheten längre så då blir det inget!
fy fan för denna vecka!   (nn)      inget har gått rätt!
men no hard feelings,  den slutar ju inte direkt gå.. och stackars nicole,  krya på dig  :)<3 
nu är det ju bara att sitta och göra läxa hela kvällen ist  :)     och så är man ju ledig imorn.  :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0