dax och pröva på?

har ni någonsin tänkt på varför allting händr?   den senaste veckan har varit helt jävla förjävlig om du frågar mig.  jag kommer nog inte på någonting som är så speciellt underbart med den..
jag är dum nog och försker undvika min bästa vän bara för att han är jätte kär i mig och jag helt saknar käslor för honom.,  ni kanske tycker det verkar ganska patetiskt av mig men jag är en sån person som inte har hjärta nog att såra någon och klarar alltså inte av att berätta det här för han.

som pricken över i't har den killen jag dissat alla andra killar för slutat prata med mig helt och hållet.  den enda anledningen jag förstått är för att jag tydligen är sämst på skämt och sa till han att "jag har hittat någon som tränar mer än dig" ..  visst efter vår diskution förstår jag lite verför han blev sur, men snälla.  lite äverdrivet?  :(
saknar han redan.  jag är så jävla patetisk!   hoppas att han någonsin pratar med mig igen!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0