det går inte vara unik om man ska vara som alla andra.

sitter i vardagsrummet och kollar på smallville, tyvär det enda som går på TV'n så här "tidigt" en måndags morgon  :)    men man ska vell inte klaga, var beroende av det här i sommras  :)  varje morgon, jag och madeleine!  haha
men idag händer inte så mycket,  ska bara ta det lugnt, försöka orka läsa lite tills svenska provet på torsdag,  sen ska jag ju självklart sola också    :)   grymt länge sen kan jag lova er!
och så känner jag att jag bör tacka madeleine för att hon hjälpte mig sätta upp min elvis plansh i tavlan,  :)  tack för det.
nu ska jag fortsätta glo på smallville,  ha en bra dag alla som är i skolan just nu  ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0