det största du någonsin lär dig är att älska, och bli älskad.

igår var det kvällöppet,  grymt segt att vara på desserten,  har ju aldrig varit det förr så visste inte direkt vad jag höll på med,  och så fick jag lite ryck på joel (orginal) för att han kunde inte vänta i trettio sekunder till för att få på ett jävla hallon,  så slutade med att nästan skrek åt han att gå ifrån mig innan jag slog han  xD    snacka om tålamod, not.
men ja,  kom ju hem vid halv elva om ens så sent..  duschade och satte mig med idrottsinlämingen.  somnade!  -.-''     hur pinsamt vart inte det?   xD   hannes som skulle hålla mig vaken ..  (nn)<3
och har jätte ont i min högra axel och en punkt på skulderbaldet  :(   hate it!

så slutade med att man fick fem högst fem o en halv timmas sömn för att man skulle upp vid halv sex, sex för att åka till skolan igen.  (nn)  not alright liksom!  :/
men skola rulla på, jag och ida vann överlägset över zilla och ingela på badmintonen!   ;)  snacka om snygga moves  ..  ;)


imorn blir det faktiskt new moon med makke  :)    guuuuud vad jag längtar ska ni veta folk!   :D   har väntat på att den ska komma på bio i fyra fem månader nu  xD   dom tre sista har varit förjävliga!  :o   men äntligen!  :D  iiih, can't wait!  :)
och fredag blir det filmkväll hemma hos makke också  :)   mys mys  <3

peace  ♥



dock saknar jag sommaren och värmen,  usch för regn och snö  :(
sommaren -08 när jag och min syster tömmer vår lille båt  :)

dock mkt gammal bild -08








förresten har jag ju alltid varit intresserad av mode och sånt som kanske märks.  (not.)
ne, men hade nästan alltid dom där skjortsen,  lovely vad jag älskade dom!  :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0