i love drama, it's so dramatic ..

vet ni, vet ni, vet ni?  :D    niklas har börjat prata med mig igen,  så himla skönt, jag dog nästan av två dagar utan han  :/    snacka om patetiskt!  :7     men nu pratar vi igen,  :)  kanske bäst att ta det lite lugnt i början, men fy vad glad jag blev när han skrev till mig igen,  all thanks too bloggen.se   :)<3
och makke då,  det aset fick mig att tro att han skulle få åka ambulans till karolinska för att han mår inte bra efter sprutan,  snacka om as!   gud vad jag blev orolig alltså!  :o<3
och nu är det bestämt att jag o makke ska dra med massa och kolla in new moon ist  :)  på torsdag verkar det bli  :)   kul kul kul  <3
en dålig start på en lovely kväll.
tack för det  :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0