ibland blir inte allt som man tänkts sig ..

sitter i sängen och fryser om fötterna som vanligt..  men som vanligt har jag mitt lilla snusande charmtroll till katt bredvid mig   :)   jag skulle inte överleva om han dog! <3
idag har jag ju solat som sakt,  missade 12.35 bussen med fem ynka minuter,  då blir man bara så arg på sig själv och tänker typ varför man bara inte kunde skynda sig på,  bara lite liksom!   :/   men fick ju lyxen att träffa kim och kenny  ...   no coments!
sen när man kom hem fick man springa ner till mormor o morfar för att dom behövde hjälp med att hitta "mottagna samtal" på mormors telefon ..  snacka om tekno-freaks!  ;)<3
imorn blir det först vanligt pass och sen kvälls pass i restaurangen,  faktiskt riktigt roligt tror jag  :)  planerar att vara med tyjo!  :)   hoppas han kommer imorn!  <3
♥  love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0