shes going down.

idag har varit helt okeej,  fick springa omkring i metod köket med sina egna kläder ist för alla kockkläder vilket var grymt najs  ;)    inte varje dag man göra något sånt  :)
slutade skolan vid halv tre typ efter en förjävlig labb,  vi kollade på växtceller och djurceller och för mig såg allt lika dant ut så ja, det gick åt helvete helt enkelt så vart lite putt där ett tag.
men,  så då gick jag ner till garvaren och mötte micke, fredda osv.  slutade med att man gick därifrån med makke  :)
så jag och makke gick och gjorde stan ett tag,. sen mötte vi upp simon och så tog vi ut biljetterna till bion och så tänkte jag ta ut lite pengar och så funkade inte mitt kort  :o   ni ska bara veta vilken panik jag fick,  jag överlever inte utan mitt plastiga kort!  xO<3
men som tur var överlevde det och det var bara lite spöken i kortet för efter ett tag funka det igen.,  lugnet efter stormen typ.  :)
sen blev det bio,   new moon!   det var nog den sämsta bästa film jag sett i hela mitt liv  :o   slutet,  usch vad jag hatar slutet!  :(    och jag tror simon grät mer än mig vilket var tur så jag slapp skämmas  ;)<3
men tack för att ni kollade bio med mig gullissar  :)<3

och idag har man blivit sexuellt trakaserad mer än vanligt,  aldrig mer lack tights!  :o
jävla snorungar och jävla äckliga gamla pundar gubbar   :(   usch!

imorn blir det filmkväll hemma hos makke också  :)   najs najs!  <3
imorn är även svenskan inställd,  vilket betyder sovmorgon!  :D   börjar 11.40  :)   gud vilken bra dag det blir  :)<3
peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0