smells like happiness.

igår hade man sovmorgon som sakt,  grymt skönt kan jag lova er!   :)    fick sova ändå till halv tie  ;)
men slutade ju ändå fyra som vanligt så det var kanske inte så roligt ..  :/    kom hem lagom till halv sex eller vad det var ..  najs!  (nn)
men sen in till stan igen och hem till makke där zilla, zillas kille henka, ida och makke var,  filmkväll!   :)    grymt trevligt,  men makke,  vadå inte rädd?   du slängde dig över mig typ fyra fem gången och vägrade iprincip titta igenom hela filmen  xD 
men det var roligt iallfall,  mycket trevligt.  :)
vid halv elva tror jag det var så drog zilla och henka och så blev det vara jag ida och makke kvar, men no hard feelings,  vi drog till donken ist  :D   och mötte min jävla kusin som jag kände för att strypa när han och hans mobbade polare kom o satte sig hos o massa,   flåt för det ida o makke!  <3
men sen vid ett så drog det hemåt .,    :)
men tack för en mycket trevlig kväll   :)
peace  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0