when love and hate collide.

ursäkta mitt avbrott från bloggen,  har bara varit riktigt upptagen senaste tiden.,  :)
i fredags vare ju filmkväll som sakt med zilla, henka, ida och makke.  grymt roligt om jag får säger det själv  :)
lördags så blev det filmkväll med denisé,  :)   grymt länge sen man träffade henne "på riktigt" så det var riktigt roligt faktiskt, och den som var bäst var att lille linus kom cyklandes hem till mig,  lite lagom full o så men alltid roligt när man får ovanligt besök  ;)<3

igår (söndag), åkte mamma och jag till stan.  vilken dimma alltså!   man såg inte mer än tre, fyra meter franför bilen vissa stunder,  grymt läskigt alltså!   :o  men det konstiga var att precis under en bro försvann nästan all dimma,  läskigt!   ;)
idag var man i reastaurangen med jennie på fisken, vi fick skala 10kg potatis. och jag skalade typ 1kg räkor på det, så snacka om att mina händer stank skaldjur  :(  
plus att kuttade mig på mitt missbildade paraply idag,  och såret svider som bara satan  :(   det är synd om mig!

imorgon blir det nationella i engelska,  sen slutar man efter det,  vid tie tin  ;)
lagom lyx right!  ;)
peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0