alexander räfsby 18 år.

igår firade man lilla räkan, hela 18 år har han blivit.   :)
snart blir det skaffa jobb, hata sitt jobb, få ryggskott, bli fet och tillslut pesionera sig och sen dö.. 
ne men käns som man var liten nyss, typ sju år och kunde göra vad man ville..  xS    men skönt att växa upp också kan jag lova!  (:     nog om det..

det var iallafall sjukt trevligt med massa folk som man inte sett på hur länge som helst och så var det faktiskt skönt att bara komma hem ifrån och få dricka lite och vara en tonåring som jag inte brukar ha tid med..  :)
det bästa var nog att få träffa tobias igen,  tror han inte blev lika glad som mig  xD   jag hoppade praktiskt taget över honom  :)  men han får leva med det!
och vilka misstag folk gjorde.. spillde dricka överallt, tog sönder glas, spydde, dansade, halkade, hånglade med allt o alla (vilket kanske var lite överdrivet, men sånt får man ta :p), men dels hade nog alla en jävla bra kväll!  :D

bilderna är nallade av simone..  ♥




alex vackra presenter  :)















blev inga mer bilder för bloggen sög.
får se om dom kommer upp lite senare  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0