glad alla hjärtans dag.

14 februari.
kan inte förstå att det redan är februari,
ursäkta men vart tog december
och januari vägen?  :o
helt sjukt så fort tiden kan gå ibland..   x)
ja, jag låter som en gammal käring
nu men det är ju sant, tiden bara
flyger iväg känns det som ibland.

igår hade lille norton och jag stått ut
med varandra i två månader.  :)
ja,  nu är det äntligen mitt nya rekord!
vilket gör mig ganska glad och nu
känns det som att det faktiskt kan
bli ett ganska seriöst förhållande från
min sida för första gången i hela mitt liv.
xD
jag fick världens gulligaste teddy-björn av
honom  :)   så len och ur-gullig kan
jag lova er!   :)<3
gjorde mig ganska super glad kan
jag också få lov att få säga  :)

igår när jag kom till lambohov skulle
han spela match så fick sitta där och
kolla.  helt okeej  :)   dom vann ju
iallafall.   även om att det såg ut som
att det enda som dom ville göra
i början var att döda det andra laget  x)
men ja,  helt okeej som sakt.  :)
sem hem till norton och mysa hela kvällen!
:)<3




imorgon så blir det storköket igen.
med hasse-lasse ..  bajs också!
(nn)
men förra veckan gick det faktiskt
ganska okeej   :)  konstigt nog skrek
vi inte ett enda dugg på varandra.
skönt för omväcklingsskull  :)
får se vart man hamnar imorgon.
känns tyvär som det blir en sallads dag..
vilket betyder;  portionering.
vilket nog inte jag ska göra med mitt
humör som jag har just nu  :)

vi får se hur det blir.
bara en vecka kvar till sportlovet också.
fy så himla skönt  :)

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0