i don't wanna breath.

igår gick jag och min familj och åt
på kina restaurang, kan säga er
att man blev skapligt jävla mätt av det!
men det var lätt värt det för
att det var ju hur gott som helst :)
efter blev det bio, såg den där
percy jacksson and the lightning thief.
grymt bra film, ett plus i kanten
var ju att han killen var ganska söt  ;)
ne, men den filmen rekomenderas iallafall
:)

idag, eller imorsen åkte mamma, jag och madde
och handlade mat. och på vägen hem hämtade
vi upp mitt lilla cp  :)
så nu sitter vi här, vid varsin dator och
lanar the sims.  ;)
kanske inte  xD   men ahn ville tydligen att
jag skulle skriva det   :)<3

och ni skulle varit med igår!   xD
det var så roligt alltså..  xD
madde var skit sur på emil och så
ringde telefonen,  det var ju någon
jävla försäljare som vanligt.
och madde sa;
HALLÅ?! HALLÅ?!
(dom frågade efter pappa)
nej han är inte inne nu, ni får ringa en
annan dag.
sen la hon på.  utan att ens säga hej då.
fy fan vad vi skratta åt henne
efter det,  stackars försäljare  :)

jaja,  hoppas ni haft ett bra lov.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0