mitt liv är över!

iallafall för en halv vecka..   x)
min mobil har lagt av, eller inte mobilen
utan mitt dumma sim kort som jag
har haft riktigt stora problem med under
en längre tid nu..  typ black-outs
och "ingen teckning" och "sim inaktivt".
usch!
nu har den varit inaktiv i snart fem timmar.
skjut mig känns det lite som..  xD
jag är helt beroende av min mobil.
den är hela mitt liv, eller innehåller iallafall
hela mitt liv  :)
men ja, vill ni nå mig får ni helt enkelt
ringa hem till mig  :)



för övrigt har hannes gått och blivit friskt nu
så om det inte kommer allt för mycket snö
på lördag så ska jag åka till han då.
hoppas att tågen går som vanligt och allt då.
med tanke på att det ska komma 3 Dm snö
imorgon och inatt..
inte så tagg..    får se om jag ens kan ta mig
till alex spelning imorn pga det..  hoppas det iallafall
 :)
så imorgon kommer tågen gå åt helvete bara
så att alla vet   :)
men på söndag kommer dom förhoppnigsvis gå
som vanligt eller iallafall inte vara jätte
försenade.   :)
woow, känner mig som en väder reporter!   xD



för övrigt sitter jag vid msn och pratar
skit med makke.   mycket trevligt  :)
vi som lagade pizza och allt på
trad.maten idag   ;)
kan bara säga att det världens sämsta
"utbud" på vad kunde ha på pizzan ..
min blev med skinka, ost och lök  xD
mmmm...    -.-''
men kul hade vi,  världens snyggaste
video när vi gick ner med sopperna  :)
funderar på att lägga ut den på facebook.
:)

nu ska jag vänta på några ormar i ett plan
filmen ska börja  :)
love  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0