senila gubbe!

skolan i måndags då..  den jävligaste dagen
jag varit med om i hela mitt liv.. jag och min
lärare kommer verkligen inte överens  :s 
det är verkligen jätte jobbgigt  :7
usch på måndagar i storköket.  
men alvarligt, peter var inte så jätte farlig
som alla sa.,  ganska okeej faktiskt  :)

och idag ska vi inte ens prata om!   xD
min dag har gått ut på att överleva i
Sverige som låtsas vara typ Seribien i
Ryssland.   helt sjukt vilken storm det
är här i norrköping, och hemma i
vishan ska vi inte ens börja om!  x)
snö överallt, hela familjen var ute
nyss och skotta snö., eller ja.
jag kanske inte var så seriös..
slutade med att jag hoppade i all
snö som låg på det som en gång
var en grön gräsmatta..
undrar om vi någonsin får sommar igen?!

har sök ett sommarjobb än iall-
afall  :)   på billerud  ;)
ska bli trädgårdsskötare ..  coolt right?
men snart blir det till att söka
campet också  :)  vilket jag till 90%
kommer få igen eftersom jag har lite
erfarenhet  :)   scooooore!  ;)

haha,  emelie säger att jag ska skita i min ägg
macka som jag just gjorde och skita i
gäddan, B a L o O ^ och Daniel.:D på msn
och konsentrera mig på henne o bloggen..
får vell lyssna på henne..  NOT!  ;)
jag ÄLSKAR ägg och äggmacka!  :D

och fira alex på blir det till för mig
ändå :) grymt roligt hoppas jag på  :)
bara inte så tagg att festa med min granne!  x)
men ändå,.. kan bli intressant  :)

nu ska jag äta min lilla ägg macka  :)
sry, det här inlägget blev något intressant..
men nästa får bli dubbelt upp liksom  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0