sommar, sol och värme.

ja ni,  nu känns det som att mitt tålamod fått nog av snö, blask, halka och kyla.
ge oss svenskar lite sommar, sol och värme istället! 
känns som sommaren aldrig kommer tillbaka,  vilket gör en enormt deprimerad!
på sommaren kan man ju göra allt man vill.
saknar grönt!   saknar att man inte behöver klä sig för denna istid!
saknar alla sommarkänslor när allt känns jätta bra och som att ingenting kan gå fel! <3
blir bara värre när jag sitter och lyssnar på massor sommarplågor..  (aa)
men jag saknar det ju så sjukt mkt!  :o

snart blir det hårblåsen på riktigt alltså.
 
så trött på det här!
:(



men allt går jätte bra i skolan iallfall.
jag och makke buggade på idrotten som bara den idag  ;)
vi var ju as bra   :D
( eller okeej, vi sög kanske lite.. )
men kul hade vi  :)

och älskling har gått och blivit sjuk  :(   stackarn  <3
hoppas han hinner bli frisk tills helgen iallafall  <3


och snart är det lov.
underbart kan jag få lov att säga er.
som jag längtat!  :)<3
ska blir super skönt med lite ledighet..  :)
men torsdag och fredag kvar..
torsdagar är ju åt helvete..  men fredagar är ju helt okeej  :)
nu ska jag ta och ta en dusch :)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0