varning; ta aldrig min hårspray utan att fråga innan.

världens roligaste igår!   :)
gick på stan med becca och sara   :D    gud vad jag saknat dom två alltså!  :)
och dom har inte förändrats en enda dag.  :)
lika tröga, roliga, snälla och söta som för tre år sen  :)<3

men usch.  så typiskit mig och min väsk fetissist (stavning, wtf?! xD),  när man går in med mig i en väsk affär måste man dra ut mig inom 10 minuter för annars slutar det alltid med att jag går därifrån med en väska i handen ..    x)
herre gud så typiskt mig alltså!  :)
så igår kom man hem emd en ny väska, igen..  :)   som vanligt  :)

och så lagade jag vietnam-nam på trad.maten..  xD  
faktiskt riktigt gott  :)   bara synd att jag inte förstod vad jag höll på med direkt!  xD

och imorse vaknade man, gick ner och åt frukost..
kom upp på sitt rum och fick ett mkt irriterande meddelande av emil..  vilket gjorde mig riktigt förbannad med tanmke på att jag varit utan .. i tre dagar nu.  (ja jag är stolt som bara fan, men mitt humör är ju inte på topp..  xD), och så helt plötsligt såg man att hår sprayen var borta.  :o
fy fan,  då kändes det som att hela livet var emot mig..  (över en hårspray..  xD)
jag var så grymt jävla arg..  sprang in i maddes rum och såg hur skiten stod där.. 
sprang ner,  tog telefonen och bara skrek på henne! 
någon gång måste hon lära sig att fråga om hon får låna skiten..
ska fan låsa in allt jag äger och har i garberoben!   xD

nej men okeej, så jag överdrev..
men mitt humör..  inte okeej..  xD
men att hon tar saker utan att fråga är inte okeej det heller!  :o
inte mitt  fel att hon aldrig frågar..

så,  andas sofia..  :)


två månade med norton idag firas med,  hemma kväll med hjärat  :)
och imorgon,  första alla hjärtans dag i hela mitt liv som jag har en pojkvän..  :S
scarry alltså!   :)
men den firas med norton då med och sen åker man hem på söndag  :)

ha en bra alla hjärtans dag  :)
love  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0