why do i love you?

nej rubriken har ingen betydelse, det är en låt!   ;)

igår firade vi min moster som
fyllde 35 eller 36 ellet något.
grymt pinsamt nog kommer jag
verkligen inte ihåg vad hon fyllde.
:$
men det var trevligt, god mat som
tusan iallafall om jag får säga
det själv   :)
sen bar det hemåt.
fick ställa sig och skotta för att
det snöade som bara fan ju.
jag och pappa hade redan spenerat
hela morgonen med att skotta snö,
så självklart skulle vi ju
göra det när vi kom hem då med..
är så trött på den här snön!
ge mig sommar för fan!
   :(

men på kvällen bar det ner
till jonssons. och krister som
köpt mat för 3o pers som vanligt
när vi bara var 14   xD
fick ju äta som djur  :)
men det är sånt man får ta när
krister väl är hemma  :)
det var iallafall jätte trevligt
och man fick sitta och lyssna
på hur han hade det som liten
och varför han började segla/åka
båt vad det nu än heter, från början.
as intressant om jag får säga det själv.
:)

sen senare kom även nisen och johnny.
käkade och sen tvingade oss att
vara med på spel.  kändes som jag
skulle somna vilken sekund som helst
men trevligt var det.
plus att jag vann ju på prinsess spelet
som jag inte har någon aning
om vad det heter med man ska iallafall
få på sig ett halsband, ett armband
och två örhängen och en ring för att
sen få kronan och vinna  :)
men får man den svarta ringen får
man helt enkelt dö.  ;)
ne men man måste ta av sig alla
smycken och hoppas på att någon
annan går på svarta ringen markeringen
:)
men jag vann iallafall så från och med
nu måste alla kalla mig prinsessan
som sakt   :)


idag bär det av till hannes och så
stannar jag där till onsdag  :)
och på onsdag hoppas jag med hela
kroppen och själen att mitt nya
simkort har kommit.
jag lever i helvetet utan min mobil!
:o

jaja,  ha ett underbart lov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0