13/11 -09 <3

töntigt, men jag är jätte stolt över hannes och min månad.  <3
är så glad över att jag är i ett förhållande  :)  men saknar han  :/
kanske åker till honom imorn ist för lördag, hoppas!  :)

men förövrigt;
världens sämsta morgon i historien!  vaknade ganska sent och orkade verkligen inte resa på mig, och så på pricken äver it hade madde tagit mina skor så jag fick världens jätte DAMP!  x)
skrek rakt ut bara så fick jätte ont i halsen hela dagen också.  lyckat sofia!  -.-''
och så till skolan,  kom försent för att pendeln slutat gå under morgonen så fullt med människor som skulle på bussen, kom femton minuter för sent, även för att jag inte kan gå i stövlar på vintern, man försöker få fäste med klacken men det funkar verkligen inte, så om ni sett en irriterad tjej med rött hår och skinnjacka och stövlar så var det jag.  (aa)

dax att ge upp datorn nu käns det som.
love  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0