dont close your eyes.

jag kan inte förstå det, men ja.  det är mitt näst längsta färhållande.
me so happy!  :)<3
trodde det var omöjligt för mig att vara i ett förhållande men än så länge ser det väldigt ljust ut vilket gör mig så grymt jävla jätte glad!  :D<3

söndags åkte jag till älskling och sov där måndag, tisdag.  helt underbart!  :)
inte för att vi gjorde något direkt men jag blir bara så glad av att vara med min lilla norton.  han är typ mitt lycko-piller!  :D<3
men idag skulle man hem i vilket fall.  :/
det versta var nog att vi tajma allt åt helvete!  x)  
slutade med att jag gick hem från skärblacka i 18- med ett par låtsas jeans, skinn jacka och uggs, halsduken slängde jag tillsut runt huvudet och ner mot halsen bara för att jag nästan dog. kändes som att det blåste igenom hela min hjärna och ut på andra sidan!  x)

men men,  jag överlevde.  lite ondare i halsen har ingen dött av!  :)

skola snart, bara 5 dagar kvar nu.
ska man skratta eller gråta?   x)
nej men ska bli skönt att blrja igen faktiskt!  :)    men kommer nog inte överleva att vara utan norton så länge!  xD
beroendeframkallande kar det där!  :)

love ♥




min lilla norton när han fylde 17. 
<3


älskling för mkt länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0