i like it, i love it, i want some more of it.

jag får, ännu en gång, börja med att be om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera min blogg. men har inte varit så frisk och kry senaste tiden så har verkligen inte orkat..
den senaste veckar har varit bra, bra och bra  :)
sov hos hannes söndag-onsdag, sen kom han hit fredag-söndag.  :)
och nu saknar jag han redan..   xD

men i fredags-lördags sov även Emil här   :)   så vi alla spelade monopol tillsammans, själv var man kanske inte den starkaste av oss men jag höll i  xD
och på lördagen-söndagen kom nicole hit och då spelade vi monopol igen,. vi kan ju säga så att jag kämpade iallafall  xD
men mina två gator!!!
men det var trevligt faktiskt  :)

så började skolan igår, skönt konstigt nog. käns som man gör något av sina dagar igen vilket är ett plus.
ett minus är att jag var så jävla trött för att min syster låg och snackade i telefonen nästan hela natten med emil men jag överlevde. somnade nere i källaren på kvällen så det funkade bra  ;)

och idag försov man sig ganska rejält, madde och mamma väckte mig vid halv sju och bussen går tjugo i.
tio minuter,  starkt av mig att hinna kan jag få lov att säga!   x)
men trevligt värre. imorrn blir dte vanliga lektioner vilket man kanske inte känner sig så taggad för men men,  skippa idrotten?   ehh ja!   :)
stan efter skolan tänkte jag,  köpa lite kläder kanske?   :)
vi får se hur det blir..

ha en underbar fortsatt iskall dag!
love  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0