nobody wants to eat crap!

spenderat helgen hos norton.  :)
komstigt nog börjar han och jag alltid tjafsa med varandra innan jag åker hem till honom,. jag menar verkligen varje gång!  xO    det är lite lustigt och i fredags hade han tydligen tänkt åka hem och fått mig åka till han helt själv :)
snacka om att jag hade åkt vilse!   xD   hade vell hamnat i skåne eller något  :)

men vi kollade på Snabba Cash,  ingen film jag skulle rekomendera till någon att se..
det var typ, väldigt utlänsk.. inget emot utlänskt men lite för mycket svensk-blattiska,  inget jag förstår.. förstod kanske varannt ord som dom sa   xD
det sjuka var att jag nästan somnade  ..  (aa)



för att prata om acne;
 jag har hittat en jätta bra produkt som hjälper..
aco acnegel, alla fyra produkterna..
hjälper otoligt mycket och man slipper den där jätte fula hyn som paris hilton igentligen har under all den där sminken,  yeah it's soooo true..

och för att snacka om sex;
om erat sexliv börjat bli tråkigt och ganska alldagligt så har jag några tips som kanske kan liva upp det hela:
anal kulor; förs in i anal öppningen för att öka den sexuella njutningen, genom att genom sina rörelser i kroppen stimulera och dels genom att dras ut under orgasmögonblicket.. den kan användas av båda män och kvinnor..
dildo; det är en lössnopp som kan användas av båda kvinnor och män, vissa innehåller en vibrator som men då kallas den för massagestav eller vibrator.
lösvagina; är ett sexredskap utformat som en tjej slida, den är mjuk eller hårt utantill och träs över killens penis. finns som batteridrivna och med vibrator..
sexdocka; en uppblåsbar barbara som den kallas mellan ungdommar.. används oftast av män när dockan då är utrustad med en lösvagina, vissa har även konstgjord analöppning och/eller mun. används som onani redskap.

hoppas detta hjäler er i era sexuella läggningar.



för att bli lite seriös igen så har maddes tankar smittat mig och jag får för mig att saker och ting ändras i mitt rum osv.
tillexempel att plattången dras ur och allt..
jag antar att jag sover alldeless för lite!   xD
saknar emma också!  :)    hon, jag, alexx och hannes ska nog hitta på något någon dag.  :)
kommer nog bli jätte bra, saknar iallafall dom två riktigt mycket  :)


love  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0