nytt innehåll alltså!

ja men nu är det ju så att man fått lite komentarer om hur jävla tråkig ens blogg är (nämner inga namn emilie), så jag ska helt enkelt ta fram letex vantarnar och börja skriva om HÅRD P0RR.  vad sägs om det  ;)
eller kanske mode och acne-problem som alla andra?   vad tänks om det...?
eller så kan jag döpa om mig till brunett-fia och dyrka min största idol blondin bella?
eller kanske tillochmed döpa om mig till kramii, och dyrka min nästa största idol kissie?

hm,  eller så är jag bara lite mer allmänt intressant..?   x)



min morgon började iallafall på det sämsta men även bästa sätt man kan tänka sig verkligen!
madde och jag skulle gå till bussen som vanligt, jätte tidigt, super trötta..
och ja,  folk hade ju inte hunnit skotta bort någon direkt snö än.  men en hög jävla vall på en meter kunde dom ju lätt fixa fram för vår skull, ni kan ju bara förstå hur glada madde och jag blev. det pirrade i hela kroppen  (nej, inte på ett bra sätt..) :D
men ja,  madde först upp den där snödrivan, och det gick ju as bra  :)   sen jag efter och det gick ju som på räls..
tills tre meter efter och madde bestämde sig för att hoppa lite snyggt över den sista lilla vallen som kanske kan ha varit mellan 20-30cm.
då landar hon, jätte bra tänkte hon säkert..  ;)    men hon får ju lite fart på köpet så hon skuttar ett steg och sen ramlar ner så på marken så det ser ut som att hon skulle glid-tackla någon men hamnar ist nere på marken på ena sidan av kroppen och bara ligger där!   fy fan vad roligt det var!  xD
jag och min skadeglädje alltså!  :)

plus att första lektionen gick ju åt helvete, jag och ida är kanske inte dom mest graciösa personerna.
iallafall inte dom som har mest uppmärksamhet på vilka som kommer in i klassrummet!  x)
oupps!  :)

dax att sova kanske? 
sovmorgon imorn  ;)   tills halv tolv typ  (aa)
sen trad. mat,  sen bär det av hem till lille norton för mig och min hosta.
lovely!  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0