the stronger the love, the deeper the devotion.

fy vad jag varit duktig idag alltså!   :)
städat hela nedervåningen,  cred till mig kan jag få lov att säga.

skönt med en ledig dag kan jag lova er, men kommer bli svårt att vara i skolan hela dagen imorn., speciellt nu när det ska vara handboll på kvällen och allt.  kan man igentligen inte missa!  men skolan måste tyvär komma först känns det som i det här läget..  :7
och kvällsöppet brukar kunna vara ganska okeej, bara hoppas på att tyjo kommer imorgon och att han är taggad på att leka med firrar med mig!  :)
frankst tema, kan bli intressant med sniglar och sånt..  x)

dax att börja med maten?  :) 
potatismos och fiskpinnar, allt hemma-gjort så klart  ;)

love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0