tjalalala :)

vaknade vid åtta imorse och var så himla kissnödig så vart bara tvungen att springa ner!  xD
sen tänkte jag att jag skulle gå upp och lägga mig igen eftersom att, ja men jag behöver ju ingentligen inte gå upp förens vid tie!  :)
men ja,  kunde verkligen inte somna om så fick bli att gå upp och sätta sig här  :)
ska snart hoppa in i duschen och sen åka ti skolan vid 11.40  ;)
ganska najs!  :)

sitter oclkså och kollar på TV shop.. 
jag undrar faktiskt om alla dom där maskinerna verkligen funkar,
man blir ganska sugen på att köpa en maskin för att gå ner i vikt!  -.-''
det ä'r ju så jobbigt att göra allt på ett vanligt sätt alltså!  :o
plus att man kan använda dom varje dag liksom  xD
men ne,  inte värt det  :)

dax att ducshiliduscha  :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0